La Vie Avec Amusement

水曜日, 8月 23, 2006

仲攰過擔泥

美國自家Wyeth Global Compliance Team飛個auditor黎香港,去裕利倉做關於quality既audit。

倒塌咁早7:30am就等Starbucks開門,一買完杯吊命咖啡,就跳上架的士過海去尖沙咀Renaissance Hotel接個auditor。今次黎既係一個叫Maggie,又矮又豬圓肉潤既巴西女人。

朝早Head of Operations Andrew做個general overview既時候仲好地地,下午真係行落去個floor時就黎料喇:

-連走廊位都擺滿pallet(貨)。貨多到連架都擺唔晒,好明顯有capacity problem

-pick左既orders,放喺膠盤裡面;但d膠盤搭到3-4層,明顯唔夠人手

-幫我地d產品黐中文label時,只係口頭同d阿姐briefing;無documentation


-Centrum 100+30's裝,個電腦只係顯示100's既batch number;即係話,如果我地要回收既係某個batch既30's,裕利根本有個盲點,就係retrieve唔到呢d有問題既100+30's去左邊鬼個客度

今日我既腎上腺素肯定耗盡。

裕利呢次都好大鑊,比auditors寫咁多observations (for improvement),一定大把手尾跟。佢地大鑊我都唔會好過,因為做follow up既,除左我仲有邊個?

攪得唔好,下年3月真係未必同佢地續約添呀。

我除左苦笑,仲可以點?

2 Comments:

  • 你个煤气炉无爆炸咩?
    总要系有人来视察先见到甘多问题,
    总吾死啊....

    By Blogger 阿二, at 11:07 午前  

  • 今次無上次咁慶。可能都對佢地無乜期望。

    By Blogger Gloria, at 2:21 午前  

コメントを投稿

<< Home