La Vie Avec Amusement

土曜日, 8月 19, 2006

遊車河

唔係自願,係比迫既。

亦都唔係d乜野靚仔司機,而係新巴既叔台!

話說朝早又同路姐響Starbucks隊杯啡,上去各自做埋body massage,自己由合和行過去灣仔道188商場搵多倫多竹昇表妹托我買既:足球小將VCD。(雖然我都唔明一場波踢幾集有乜好睇)

行埋集成附近幾間VCD舖,都無功而回。正打算好似以前放工咁,跳上架8號巴士返屋企之際,就係咁出事喇。

好地地見佢竟然由維園轉上東廊..........衰左!!幾時改道架大佬?!

我個人喺東廊度飛馳,個心就大聲疾呼:我要返屋企,比我響炮台山落車呀!!當然揸巴士既叔台唔會同我心靈相通,仍然一臉悠然咁載住我向柴灣進發。


東廊,柴灣道,經東區醫院,再落柴灣地鐵站........足足徙左我大半粒鐘!頂,結果扁晒咀咁搭地鐵由柴灣返屋企。

簡直鑼爆!

6 Comments:

  • Amazingly amazing.

    Life is really full of surprises...

    Hahahahaha... It is an Express Route to Heng Fa Chuen...

    http://www.citybus.com.hk/eng/RouSer/RouteSearch/busroute_info.asp?route=8+++++&routetype=D&company=7&routenumber=8

    By Blogger Verdi, at 3:31 午後  

  • 以前唔係架,由軒尼斯道行英皇道;會停炮台山地鐵!!

    真係估佢唔到。

    By Blogger Gloria, at 3:34 午後  

  • He he he! I can imagine your facial expression when you are 喺東廊度飛馳^^

    By Blogger Connie, at 11:47 午後  

  • 哈哈哈...
    轉左好奈拉,大姐...
    你幾奈無搭過啊..
    你都係同地鐵打工的拉

    By Blogger 阿二, at 7:23 午後  

  • 我估佢應該細細聲口中唸唸有詞咁講:
    SHIT!!!!!

    By Blogger nonoprincess, at 8:40 午後  

  • 哈哈,邊有咁斯文?粗好多呀。

    By Blogger Gloria, at 10:28 午後  

コメントを投稿

<< Home