La Vie Avec Amusement

水曜日, 8月 16, 2006

Mentadent












余經理終於都由Chicago返嚟, 不負所托, 幫我買到由中學一直用到而家, 香港同英國都delete左既Mentadent牙膏.

同以往用開既tube shape唔同, 新包裝係好似枝巨形哮喘inhaler咁, 個外殼可以re-use. 余經理好醒目地再買多左兩個refill比我. 反而Debbie & Daisy望住個盒好耐都唔明個設計;結果要當塲拆開講解一番至恍然大悟.

見Kenny影D相, 又去動物園(有北極熊, 黑熊同駱駝); 去埋地標Sears Towers & Millenium Park, 坐遊船去Lake Michigan遊湖, 日日公費4舊幾水食長蟹腳/牛扒….呢十幾小時飛機都唔係咁難為啦!

10 Comments:

  • o下,搵到?!唔知NY有無呢?我都要搭朋友買番o的先!

    By Blogger Christina, at 7:41 午後  

  • 余经理真开心...
    坐BUSINESS,吃好野,使公费哦,死都底拉...
    今早睇新闻话UA有班机个女人有空间幽闭症的,突然系机上发病,又话自己同恐怖组织有关系,终于搅到班机系波士顿紧急降落....
    结果总要以扰乱国际航班拉去坐监...
    老实讲,我都吾多明点样用,麻烦阿四下次出来解话.

    By Blogger 阿二, at 11:28 午前  

  • 請問呢隻牙膏有咩好?
    我估bkk可能有wor
    因為好多filling都係個邊做...

    By Blogger nonoprincess, at 1:46 午後  

  • Seems they have added an anti-bacterial ingredient in the formula. I have been using it since highschool and 自從用左呢隻野之後,真係連牙都唔需要補.

    會用到上引架!!

    By Blogger Gloria, at 2:07 午後  

  • Hahaha..I'm the one who provides the information gar... ^__^

    By Blogger Verdi, at 11:31 午後  

  • 記得啦,唔係我都唔知美國有得賣。

    By Blogger Gloria, at 11:52 午後  

  • 咁利害??叫ny d同事寄d過黎試下先...
    我d牙大大wok...九月要去implant..想死

    By Blogger nonoprincess, at 12:03 午前  

  • 我去bkk時搵過喇,無呀。

    By Blogger Christina, at 2:41 午前  

  • 我細老都成日NY, 要唔要搭單?

    By Blogger Salad, at 3:10 午前  

  • Haha, if any of you or your relative drop by US, of course can get me some refill.

    I haven't tried the new packing US product yet, still using my last tube of UK reserve.

    Dunno why Unilever discontinue this product in HK :(

    By Blogger Gloria, at 10:08 午前  

コメントを投稿

<< Home