La Vie Avec Amusement

火曜日, 8月 15, 2006

仲有生日禮物收

以為前日Annie既Agnes b卡片套會係最後一份生日禮物。估唔到今日臨放工都仲有生日禮物收!^^ Ebby仲要係親自拎過黎,真係有d唔好意思..........

哈,又係Agnes b(可能佢地由我比較多著呢隻牌子既衫返工,而知道我喜好);係黑色電話繩。而且仲有d似我上年買既Nana feel鍋釘狗帶添。下次我帶呢條狗帶上頸,大可以襯埋一set。

約左月尾一齊去睇草彅剛, 柴崎幸既「日本沉沒」。睇簡介應該係Die Hard feel既電影。睇怕只有煲開日劇既我同Ebby,先至會入戲院睇喇。