La Vie Avec Amusement

金曜日, 8月 11, 2006

無人性

自從尋日倫敦Heathrow美國3間航空公司險受恐怖襲擊後,今日我地都不約而同諗起身在芝加哥,而又呢兩日會坐UA返香港既余經理!

同Martha講起,要整封Email比余經理,提佢早3小時出機場之餘,最緊要係部laptop家陣要寄倉,切記要用衫包住佢;唔係連公司唯一比較快既laptop都掟壞埋。

Martha:好心你真係關心吓自己同事好嗎?淨係顧住部電腦!

連YY都忍唔住電話中話:其實公司laptop事少,如果個人有事,咪仲賠得堅。36個月(人壽)+36個月(如果死於意外)呀!

我:係都係保險公司賠啫,入我P&L咩?

YY(比我激死):咁如果佢有乜冬瓜豆腐,我地個個要自己囉錢做「人情」,咪仲傷過入公司P&L?!

有道理.....

6 Comments:

  • 真係比人鬧得岩,
    无人性既你...
    難為已經怕坐飛機的余經理要留係機場等運到,你都安慰下人拉...

    By Blogger 阿二, at 11:49 午後  

  • Poor 余經理! He is so scared of flying already and now with additional threat.....

    By Blogger Connie, at 11:55 午後  

  • Must come back safely 呀!Otherwise, 做「人情」之餘,仲無左個「暗戀左你11年」既人.....

    By Blogger Connie, at 12:01 午前  

  • 睇怕余經理坐埋今次飛機,有排都唔駛預佢喇!肯定佢上o左機都有得震無得訓o者!!

    By Blogger Christina, at 12:28 午前  

  • 真係咁都? 你地關心余經理定係做「人情」?
    救命!!!!!!!!!

    By Blogger Salad, at 1:34 午前  

  • 巨系关心部LAPTOP同人情咯
    死未

    By Blogger 阿二, at 10:27 午前  

コメントを投稿

<< Home