La Vie Avec Amusement

火曜日, 8月 08, 2006

茜廊牛尾湯+火艷雪山

的返上去德福,去阿路強烈推介既茜廊餐廳

因為都差不多10點,每人只係叫左個勁美味羅宋湯/牛尾湯+蒜蓉包。

留返少少肚比個壓軸既火艷雪山

呢個餐牌叫2人份既野,我諗足足6條女食就差不多。有我成個頭咁大囉;大到有d嚇人。

食就當然食唔晒,不過以份量同個價錢,呢間野都叫做抵食架。

今晚盂蘭,我地都唔敢太夜返。

5 Comments:

  • 不過係德褔哦,
    好多廖太都未必就腳,
    食物味道不錯嗎?
    等我下次有機會去試試先...
    阿四,你又話要抖抖既,
    又日日大魚大肉拉....

    By Blogger 阿二, at 8:31 午後  

  • 飲個湯食個雪糕都叫大魚大肉?

    By Blogger Gloria, at 8:38 午後  

  • 哈,算嫁...
    吾警告下你點得阿...
    睇住肥阿

    By Blogger 阿二, at 8:39 午後  

  • 近排無啦啦瘦左4磅啦,戒埋零食可能會再減得多D。

    放心啦,唔會比自己肥返既。

    仲未搵到我個咁niche既market架(雖然都唔知存唔存在).....唉!

    By Blogger Gloria, at 8:43 午後  

  • Unless your activity level increased or you ate less (very unlikely wor), otherwise 無啦啦dim會瘦左4磅? Watch out for your health ah!

    By Blogger Connie, at 11:22 午後  

コメントを投稿

<< Home