La Vie Avec Amusement

火曜日, 8月 08, 2006

封箱膠紙不墮之謎

自從路姐話送件低胸大露背比我之後,各方親朋好友好似仲興奮過我自己!!

尋晚忍唔住問當事人,件野後面咁低,究竟佢著唔著到Bra,雖然個答案竟然係無帶Maximizer就OK,但我公司班女好似寧願我唔帶仲好。

同三D (Debbie, Daisy & Damon)食晏時,旁約無人咁討論點樣用膠紙承托個胸,黎著呢件野。

當然用最粗,黐力特強既封箱膠紙似乎最安全啦。但點黐都好講學問。我初初仲以為簡單到剪兩個大半月型(即好似雙眼皮膠紙咁),貼"南半球"就攪掂。但一向著衫包到上頸既Debbie,竟然話章小蕙教過,要用兩大條膠紙,響肚既位置打交差!估計應該都係要貼埋兩邊"南半球外側",至有承托效果。

真係怕滅既時候,同時會有脫毛效果添呀。

果然,黐膠紙呢門學問,連物理學都要顧及埋。

在坐既Damon,相信聽住我地呢班"aunties"一邊高談闊論,一邊滴汗!

10 Comments:

  • 你究竟幾時著嘖..下??
    我地都等梗哦...
    米用膠紙拉,滅果陣阿吾慌吾挺胸收肚了..
    扯埋出來甘制拉...大姐

    By Blogger 阿二, at 8:20 午後  

  • 睇來我都可以將籠底的底胸露背小可愛羅返出來了,
    好多年都无著過了,
    只不過我就吳阿路姐甘好身材,甘瘦,
    應該著吾道具果種味道囉..
    怕大家覺得我難頂,都係吾敢著.

    By Blogger 阿二, at 8:27 午後  

  • 係咪著o者,一齊啦。

    By Blogger Gloria, at 8:29 午後  

  • 想當年我後生,
    有些背心真係入面乜都著吾到,
    的心口果兩塊小得可憐的布,
    真空上陣,勁呢...
    而加,嘿...SORRY,真係不敢!
    怕人話我老丙都趁熱鬧,
    而且抗拒不到地心引力.

    By Blogger 阿二, at 8:38 午後  

  • 都教左你黐膠紙咯。

    By Blogger Gloria, at 8:40 午後  

  • 章小惠個個方法我知丫..不過未試過wor..
    應該要用d 皮膚用膠紙..or 3m囉..d料好d嘛..otherwise用allergy嫁..
    同埋打交叉時都要用手托托佢嫁wor..
    plus..要用nipple sticker囉..
    唔係咪凸點????

    By Blogger nonoprincess, at 12:01 午前  

  • 哈哈,乳貼可以用封箱膠紙啦掛。

    By Blogger Gloria, at 12:04 午前  

  • 點解唔用神奇胸圍,即係好似兩"pat"肉色軟糕o個隻呢?貼膠紙唔怕皮膚敏感嗎?"滅"o個陣好痛喎!
    話時話,你幾時著我o地要做見証o架!

    By Blogger Christina, at 12:05 午前  

  • 大件事,我就黎要著住遊街示眾架啦。

    唔好攪都好似我係男人玩變裝至得架!

    By Blogger Gloria, at 12:18 午前  

  • 死人啊四,NIPPLE都贴埋胶纸,
    你篾果阵会否撕埋个NIPPLE价????
    有贴用就用贴拉,吾好懒拉,
    又吾系贵,而且而家有好多型添架,
    有心型拉,星星型拉...嘿嘿嘿

    By Blogger 阿二, at 2:17 午後  

コメントを投稿

<< Home