La Vie Avec Amusement

火曜日, 8月 08, 2006

凌晨1點鐘的思念

剛收到個call。仲以為邊鬼個會凌晨1點鐘掛著我呢?原來係「暗戀左我11年」既余經理!!

哇哈哈(苦笑).....

佢剛做完presentation,想同我confirm剛才人地問起佢Below-the-Line既definition。咁我當然順便有問候吓:「程機舒唔舒服呀?」「酒店間房大唔大?」「芝加哥靚唔靚?」

唉,如果唔係余經理,係自己條仔咪好囉。

7 Comments:

  • 阿四終於開始恨有男友拉?
    好哦,各位姊妹,
    大家留意下身邊有无適合的人選拉,
    不過我想,如果係你條仔半夜三更打比你
    一定比你丙到七彩...
    查實你有乜要求嘖?

    By Blogger 阿二, at 8:24 午後  

  • 我諗夠膽approach我已經好有勇氣喇。

    實話實說,獨立,比多少少空間我囉。唔好太黐身呀唔該!

    By Blogger Gloria, at 8:28 午後  

  • 條件不太苛刻嘖...
    大家收到嘛...

    By Blogger 阿二, at 10:07 午後  

  • 收到,收到!
    余經理係咪一上機就"對"幾支酒呀?

    By Blogger Christina, at 12:09 午前  

  • 佢完全唔飲得酒架,咁先至大鑊。

    By Blogger Gloria, at 12:19 午前  

  • 由无教巨啪晕浪丸,可以帮助训觉的,
    对我好有用....

    By Blogger 阿二, at 2:18 午後  

  • 如果氣流唔大,應該OK既。我諗佢識啦掛,話晒都係做西藥。

    By Blogger Gloria, at 6:36 午後  

コメントを投稿

<< Home