La Vie Avec Amusement

木曜日, 8月 10, 2006

明燈

呢兩日為左Key Chain Discount & Vendor Allowance呢兩個字,對住幾張紙,兩行數字誓願誓足兩日。

兩種discounts係比屈臣,萬寧既。要將個大數分餅仔咁分落core brands: Centrum, Caltrate & Robitussin度。仲要每個數既% to sales要解釋到,唔係比阿Paul問到口啞就樣衰啦。

每隔一陣,就搵個藉口落去行吓;猛問d同事:「飲唔飲咖啡?」「要唔要果汁?」「食唔食魚蛋?」

連Debbie都忍唔住話:你唔好成日搵藉口落去逃避啦。

結果3點幾決定打電話比YY(惠氏以前睇我地盤數既senior accountant):YY姐,我要你比d靈感我!!

YY:乜野咁嚴重?

我:Vendor Allowance!!

就係呢位已經幾年無做我地條數既高人,只係指點左我幾分鐘,已經比到個方向我去改數。唔駛一粒鐘,就已經砌到個似樣d既file。

終於都同呢兩條數黎個了斷。

比著家陣做我地盤數既Gladys姐,佢同我簡直成日搭錯線;我諗佢連我想問乜都未知!!

1 Comments:

  • 甘你要请人吃饭拉...
    几分钟就点醒你,好过你坐几日誓愿..
    抵请拉...

    By Blogger 阿二, at 3:46 午後  

コメントを投稿

<< Home