La Vie Avec Amusement

水曜日, 8月 09, 2006

洗塵+慶生

細佬馬會d放假時間好難就,終於都等到佢得閒過黎同阿姨&細舅父出街食餐飯洗塵;係咁意叫做幫我慶生。









地點係梁師奶樓下,新都城二期商場既「港灣」。同迎囍一樣,都係叫半份既6人套餐。但味道同鑊氣真係同迎囍差好遠。

細舅父喺西班牙南部Alicante開武館;應該係教d鬼仔詠春,跆拳道之類既野。兼有幫人做埋針灸。去左大大話話都成20年,娶過兩個西班牙舅母。最近又離婚,原因係呢個舅母Pina返兜舊情人。咁都唔算傷,最傷係要將辛辛苦苦積落既血汗錢分一半。

唉,我識得結左婚既人,無乜邊對真係開心。搵唔到自己個market,都唔知係好定唔好........

細佬比較似梁師奶嗰邊,我個樣就似Daddy。

5 Comments:

  • 我老早都話你似你Daddy啦。你媽咪幾姐弟好似樣呀,你細佬同你舅父都成個餅印咁!

    By Blogger Christina, at 11:12 午後  

  • 搵唔到自己呢一半, it's hard to tell係好定唔好, take it easy la! God has his plan for us. Just be yourself is good enough. I still think no one should change their character for somebody else. You can adjust your attitude and perception, but you can't actually change your character.

    By Blogger Connie, at 12:22 午前  

  • CONNIE讲得好岩,做你自己最好;
    上天自有安排,你的另一半自然回出现,
    你会有个CUSTOM MADE已经系呢个世界,
    只不过你的缘分未到未遇到啧....
    不过有句说话都要讲:
    吾好太MAN拉,会令人误会的呢....适当地温柔下都好既

    By Blogger 阿二, at 3:12 午後  

  • 大佬,我成個look都唔係tomboy,只係性格獨立D,咁都算man?

    By Blogger Gloria, at 6:48 午後  

  • 我剛從Alicante回來,看到有一間針灸的地方,不知道是不是你舅父處。

    By Blogger littleoslo, at 3:07 午前  

コメントを投稿

<< Home