La Vie Avec Amusement

日曜日, 8月 13, 2006

幫Annie搬屋

唔經唔覺,Annie呢個新業主終於都搬入杏花邨新居喇。

答應左幫佢搬屋,佢近排公司轉team日日都收得夜,連野都執唔切。雖然由尋晚開始有少少低燒,啪粒Panadol就出門。

10點鐘去到太古城。入門口簡直一呆:原來我都真係唔算多雜物!

之前都曾經幫Annie執過兩次野搬屋,但佢d雜物之多,真係一d進步都無。我二話不說,一個箭步,就去書枱同個AV櫃幫佢甩d電腦,錄影機,DVD機。哇,d電線簡直糾纏不清,再加上勁多塵,真係無火燭都算好好彩囉。

最趣既係,阿伯母竟然喺d咁一片混亂既情況下.......煲湯!我地每人隊左碗至繼續執。

搬運公司1pm就到。不停咁搬,都成3點至清場。廿多個紙皮箱,10數個祖國LV(紅白藍),同多到你唔信既煲同碟。

我同Annie & Mona(佢以前Glaxo舊同事)立刻飛的去杏花邨。新居岩岩裝修完,放眼望去都係白色。連地磚都係純白,真係有d少見。不過比之前光猛左係真既。

唔好講笑,由之前800幾呎3房,搬去600呎兩房,睇怕佢呢兩日unpack都有排扔。

我地3條女合力砌番兩個鐵既層架。叫左佢最緊要就係今晚舖到床單訓覺。咪慢慢執囉,頭幾日一定係咁杯盤狼藉feel架啦。

可登入我msn space度睇相:http://glorialeong.spaces.live.com/

7 Comments:

  • 其實我去到真係唔覺佢執左有幾多。廚櫃雪櫃仲全部都係野。有d嚇親。

    好彩我同佢朋友mona今日黎幫拖。不過佢阿媽唔捨得扔雜物都幾頭痛架。

    淨係煲都5個以上,兩母女又唔係日日九大鬼,邊度用得咁多架?

    By Blogger Gloria, at 10:38 午後  

  • 總之提起執屋就頭暈,我就o黎會有一鑊喇。因為糧尾結婚後搬o左,佢住開側魚涌層樓仲未清理,還有好多o野未執。我諗都要我親自郁手帶頭做o野先得。層樓唔想要喇,快快執好賣鬼o左算數!

    By Blogger Christina, at 11:35 午後  

  • 係呀,個箱印左搬運公司既名。

    By Blogger Gloria, at 11:38 午後  

  • 最怕就係搬屋既了,
    見到一大堆野頭都痛埋,
    搬完後UNPACK果下就DIEA HARD!
    好似我阿媽甘滅都唔捨得掉,
    成間屋就來好似垃圾缸了,
    係米年紀大的人都有铺癮呢哦??

    By Blogger 阿二, at 12:55 午前  

  • 梁師奶呢樣好,就係捨得掉野。

    不過佢係又掉,唔係又掉。有一似話我個新既熨斗重,問都唔問就掉左。自己落去買過個細既....真係有性格....

    By Blogger Gloria, at 1:04 午前  

  • 佢一向都係咁架,覺得唔好既野,就無謂比人。但又唔諗o下,自己係"百彈齋主",乜都唔岩心意。

    有時買野比佢或想同佢出去食餐飯,真係會比佢彈都心灰意冷架。

    By Blogger Gloria, at 10:40 午後  

  • 真係佩服Annie媽媽, 咁有雅興煲湯? 煤氣未cut?


    我都係AV介高手~~~攪機最強

    By Blogger Salad, at 1:06 午前  

コメントを投稿

<< Home