La Vie Avec Amusement

土曜日, 8月 12, 2006

Breakfast at Starbucks (唔係Tiffany)

咁岩今朝同阿路都係10點鐘book左做body massage,順理成章地兩條女9點約埋去合和Starbucks隊杯啡,食個bagel

以為我而經夠早架啦,路姐仲早過我。低胸背心加短褲,肉腿橫陳咁癱坐喺梳化中。

正當我地想享用個塗滿Cream Cheese既Bagel時,有隻唔識死字點寫既烏蠅(雖然我都唔expect烏蠅識寫字)喺我地面前泣泣揚揚。估唔到路姐露咁多肉,惹黎既唔係蜜蜂,而係烏蠅!忍無可忍既情況下,阿路一個化妝袋拍落去......

我負責幫佢收屍。

3 Comments:

  • 影多D腿先得嫁...
    得果少少,又見吾到個低胸背心的小山丘..
    下次影好D阿...

    By Blogger 阿二, at 4:26 午後  

  • 唔通我問阿路:"可唔可以zoom埋去你個胸度拍張大特寫?"咩,死野!

    By Blogger Gloria, at 8:07 午後  

  • 又有幾低胸丫???
    不過晨早冇搽粉黃面婆加埋呢個角度...
    我諗要努力做多d facial同埋減多十磅八磅先得....好醜樣丫我...

    By Blogger nonoprincess, at 12:04 午前  

コメントを投稿

<< Home