La Vie Avec Amusement

火曜日, 8月 15, 2006

無啦啦浮七件親戚出黎

話說梁師奶同阿姨,細舅父三個今日竟然去長沙灣天主教墳場拜山!唔係我平時拜開既爺爺,嫲嫲同堂大嫂,而係一次過搵到梁師奶自己既:外公,外婆,姨婆,大伯父,大伯娘,二伯父同二伯娘。

哇,大佬,呢堆親戚邊度浮出黎架? 我咁多年來只知道自己爺爺嫲嫲葬喺嗰度,點解會突然之間多左咁多我聞所未聞既親戚都係葬晒同一個墳場架?

最利害係佢地有本事去墳場管理處搵晒d號碼,花幾粒鐘去逐個拜晒。

黎緊重陽節真係好大鑊淨係長沙灣天主教墳場都3+7=10個,再加埋鑽石山既太嫲,同黃大仙藏法寺既二伯,點plan條route都起碼用多一倍時間不在話下,拎咁多札花都唔惦啦。

真係在生既親人買少見少,「祖先」就以一個更快既速度增長!

2 Comments:

  • 傻婆,你妈妈而家拜左果几位重阳就吾使拜拉,
    吾使拜得甘密哦...去过有心就得了.
    可能你阿妈见阿姨地返来米一次过去拜咯
    又可以避免到时同人逼...
    问下你啊妈系米总要去拜??

    By Blogger 阿二, at 12:09 午後  

  • 如果而家比巨搵到D墳,而我重陽又唔去拜既話,嬲死我都似!!

    By Blogger Gloria, at 1:49 午後  

コメントを投稿

<< Home