La Vie Avec Amusement

金曜日, 8月 18, 2006

烏龍放蛇

聽Michael講,樓下Cambridge House萬寧我地個promoter唔係好掂;Michael扮客行埋去哄吓個維他命section,個promoter不單無撲埋去sale佢,仲彈開添。
好,我地食完晏,同Daisy落去玩放蛇。

我不停咁響佢面前掩攘,又拎起Doctor's Choice, 康鈣C睇左好耐佢都唔敢行埋黎。正當我有少少火都黎埋既時候,Daisy一拎起枝Centrum佢就一個箭步撲埋去同佢講解左成5分鐘。Daisy走後,我都仲hea左一陣佢都唔埋我身,唔通我既殺氣真係咁勁?

事後返上去檢討,Daisy話佢應該係認得我;因為佢一路講解時,對眼不時梢住我。

弊,唔怪之得條女有d熟口熟面,可能我之前用英文interview過佢自己又唔記得.........衰左添!

4 Comments:

  • do u need me be your 外判放蛇專員丫?

    By Blogger nonoprincess, at 3:24 午前  

  • 哈,個promoter下個星期會去第二度架啦。9月中cambridge萬寧有骨質密度測試,你可以幫我地放蛇。

    By Blogger Gloria, at 8:04 午前  

  • 你各樣係人見一次睇怕都永遠記得嘍,
    真係好大殺傷力...
    檢討下自己拉,嘻嘻...

    By Blogger 阿二, at 7:26 午後  

  • 最慘殺傷力唔係索喎。

    By Blogger Gloria, at 10:29 午後  

コメントを投稿

<< Home