La Vie Avec Amusement

土曜日, 8月 19, 2006

白色巨塔









言生拍左大半年,終於套戲都8月中上檔。

呢幾日晚晚Annie都send一集新鮮熱辣download既白塔比我。睇左第3集,結論係:言生真係唔識做戲!!

莫講話比第二主角戴立忍搶晒,真係連配角如林立洋,吳孟達都做得好過佢。

台版白塔故事根本比唔上日版故事,係不爭既事實。我都已經唔會囉言生同唐澤壽明,江口洋介比架喇。但,學阿丁話齋,言生把聲太陰柔,真係一d男子氣慨都無。頭3集d表情,唔係話佢係有名既外科醫生,我仲以為係初畢業既houseman添呀。

而家都會繼續睇,但唔係因為言承旭,而係睇戴立忍!

9 Comments:

  • 我都知林立洋=林利,話晒都係3字頭。

    我諗吳孟達中風後會演得好d;比多少少耐性。

    死,我寧願期待吳孟達,都對言生無期待...

    By Blogger Gloria, at 11:27 午後  

  • 林利? One of the "little tigers"??

    By Blogger Connie, at 11:48 午後  

  • 係呀,哇,呢咁都記得!!

    By Blogger Gloria, at 11:49 午後  

  • Of course! I used to like Suen Ming Kwong ga!

    By Blogger Connie, at 11:51 午後  

  • 又係包包面一族!

    你d喜好真係由細到大都無變喎。

    By Blogger Gloria, at 12:00 午前  

  • You are right. Tall, small eyes + 包包面 :-)

    By Blogger Connie, at 12:03 午前  

  • o下o個個真...係小虎隊個林利??OMG!好似另外一個人o既!孫明光..早年去o左日本讀書,而家唔知點呢?

    By Blogger Christina, at 11:42 午後  

  • 咁小虎隊仲有另外一個人呢? 大家記唔記得?

    林利, 孫明光, & ???

    By Blogger Salad, at 2:16 午前  

  • 小虎隊 (胡渭康、林利、孫明光), 我上Yahoo....找到~~~

    By Blogger Salad, at 2:23 午前  

コメントを投稿

<< Home