La Vie Avec Amusement

水曜日, 8月 30, 2006

失敗的Webex

今晚9點有個美國host既teleconference + webexWebex即係web meeting,有d似一個大型msn chatroom咁;而且可以同時show powerpoint presentation 比 log in 既 participants。

https://wyeth.webex.com/

梁師奶又掛住幫聽朝返加拿大既阿姨執野,叫我咪鬼返去食費事顧多件。比自己親生阿媽遺棄既我,結果多得好心人Hudson哥陪我落去翡翠隊客小籠包+上海粗炒+清炒津白+豆沙鍋餅(兩個人都好似唔記得左要減肥!!),先至趕返去開會。

個會有成超過50個唔同國家既participants出席。我dial up左個電話駁通AT&T conference之後,一路個網上webex都只係顯示"One moment please....."。因為今次只係introduction同一d簡介,我個畫面都未見到d powerpoint slides已經話收檔喇。本來一個鐘既會,唔駛20分鐘開完。

真失敗,好彩今日只係講d無關重要既野。聽日上返去公司intranet囉返個presentation睇啦。

4 Comments:

  • 小籠包+上海粗炒+清炒津白+豆沙鍋餅....兩個人食?

    By Blogger Connie, at 12:23 午前  

  • 哈哈,係呀。仲要清碟添呀。

    諗落都覺得油膩。減肥大計又一倒退。

    By Blogger Gloria, at 1:16 午前  

  • 做咩吾叫我陪你吃啧,
    琴日下午都想打比你吃饭,
    一望表已经4点几,
    以为你母亲大人已经煮定饭,
    所以都系放弃,
    早知道你甘惨无人陪就CALL你拉...

    By Blogger 阿二, at 1:02 午後  

  • 我以後逢星期五都比梁師奶飛;佢唔知又上d乜鬼course。

    呢埋得閒打黎試試囉。

    By Blogger Gloria, at 7:00 午後  

コメントを投稿

<< Home