La Vie Avec Amusement

火曜日, 8月 29, 2006

Pharmtech Audit

又係同一個auditor,今次去既係專幫我地做4粒裝Centrum, Caltrate sample既repacking house,位於荃灣既Pharmtech(科達)

http://www.pharmtech.com.hk/

Pharmtech係香港最大既藥品repacking house; 成立左超過20年。所有d乜鬼GMP,澳洲TGA等都有齊。

結果.....一樣比個肥婆問足一朝!!

大部份都係關於我地既4's sachet pack artwork approval既問題。Pharmtech都比我地audit過大大話話好幾次,應該未遇過d咁刁難既auditor。

其實我同Martha都係marketing為主,點可能expect我地清楚埋quality control?????

午餐都係響會議室咬個三文治既working lunch,要爭取時間。

好在下午帶佢地行個廠時佢好滿意Pharmtech既facility;個鬼婆先叫做有番d笑容咋。

一樣係大把手尾跟...........

裕利可能真係命不該絕;因為鬼婆尋日去惠氏奶粉既倉IDS(利豐集團),聞說dcomments同裕利一樣咁衰!

4 Comments:

  • 個肥婆總未走咩??
    都玩左好幾日了哦...
    你總要應酬巨幾奈阿??

    By Blogger 阿二, at 9:02 午後  

  • 佢聽朝走啦。

    但commercial director Ivan聽日一早又由美國開完budget meeting趕黎同我講數!!

    By Blogger Gloria, at 9:53 午後  

  • 男女都系你,
    鬼叫你坐呢个位,又系全个香港呢边英文最好既(除左阿PAUL,我古),
    吾系你总有边个,
    难道叫余经理去咩,
    巨一定又鬼甘紧张,你又担心吾知发生篾事要执手尾,
    想想下,你自己上阵好过拉..
    打死罢就无得怨.

    By Blogger 阿二, at 11:51 午前  

  • 咁又係,自己親自去答d刁鑽問題,一乜差錯都唔怪得人。

    By Blogger Gloria, at 8:51 午後  

コメントを投稿

<< Home