La Vie Avec Amusement

月曜日, 9月 04, 2006

Last Minute...再改

唔只阿丁想爆粗,我今晚都想!

上星期四Ivan夜機趕返黎同我一齊執條數,攪足一日,執左個版本比阿Paul。

佢老人家上星期4-5放假唔開Email,今日又要招呼visitor。臨放工5:45pm至打黎話唔收貨,叫我睇吓有邊d駛費再cut得,盡量protect本來commit左交上去既profit;要我做唔同版本既analysis比佢。聽日要交實2006年條數比美國,你不如聽日先講!!

改數唔緊要,我知佢地原意都係唔想香港硬質條數;亦都appreciate Ivan滾水漉腳咁趕過黎幫我地執數。但佢兩位溝通可唔可以好少少?!

一齊去三藩市開budget meeting,接收訊息應該一樣。如果Ivan上星期四知道阿Paul底線想點改,我地可以早幾日執岩比佢。

聽日肯定要7am前返到去開工。

加上我進度奇慢既marketing plan,睇怕黎緊一星期都係返7am囉。

屋漏偏逢連夜雨,弱質纖纖既Gladys姐仍然要留院多幾日........而家盤數比佢老細Eric做。大家同grade,就算催佢都要客客氣氣.......唉!

3 Comments:

  • 哈哈,我邊有咁含蓄呀?

    爆粗咪爆粗囉,又唔係自己做錯野。

    我今日都默默無言咁埋頭埋腦,望o下鏡,都覺自己面青唇白呀。

    By Blogger Gloria, at 10:46 午後  

  • 你今晚来吾来到架?
    连续几个星期都听你讲要执数,
    突然临夜话要明天交功课,
    一定讲粗口拉!比我都....
    阴公,见你甘惨,

    By Blogger 阿二, at 10:36 午前  

  • Of course will come la, this is the only event I am looking forward today......

    So bloody tired.

    By Blogger Gloria, at 10:52 午前  

コメントを投稿

<< Home