La Vie Avec Amusement

日曜日, 9月 03, 2006

師奶入Camp

梁師奶一早跟教會去d唔知乜鬼day camp。黃昏先會返。

我呢個響藥廠話晒都叫做division head既經理仔,慘變一日保母。

悶?唔會囉。除左要照顧皇帝仔下午既粒粒午餐,不定時既大小二便之外,仲有4點鐘要批蘋果(對我黎講屬於高難度動作),再切碎比佢。我有淨番落黎少半既organic蘋果食,都係要靠黐佢金糠咋!!

當然,期間仲有我今日既重點娛樂:Centrum + Caltrate百多頁既Marketing Plan!再唔開工,都唔知下星期五點交份draft比三舅父阿Keith。唔駛香港9月中去Sydney present個plan (因為香港同新加坡生意實在太細),已經算皇恩浩盪啦。

3 Comments:

  • 你小心唔好切到你只手指哦...
    比你細細老吞落肚就大褒.
    實在有點難想像阿四批萍果果種賢妻良母的樣

    By Blogger 阿二, at 12:24 午後  

  • 我上次批比佢o個真仲要比佢吠,嫌我批得慢呀。本小姐真係成世都未批過蘋果,第一次都獻比佢,佢仲要嫌!!

    By Blogger Gloria, at 1:16 午後  

  • Don't give him too much apple ah! My friend's dog went blind because of complications from diabetes. The vet said possibly because they gave him too many apples which can lead to diabetes.

    By Blogger Connie, at 1:37 午前  

コメントを投稿

<< Home