La Vie Avec Amusement

日曜日, 9月 03, 2006

縱容

細佬自從3個月前由Sony轉左去馬會,training完就調去慈雲山舖做"掃把"。

佢近排成日話對上個branch manager因為唔抵得調走個舊將,調個新人(我細佬)黎,所以處處針對佢;連probation都延長一個月。

梁師奶今晚聽到佢話人地迫佢裝香比關帝,我細佬話自己係基督徒而拒絕;打算就係咁而叫佢星期一遞信喎。

大佬,我都唔明,家陣有乜咁大件事呢?賽馬都算係偏門,拜關帝都好正常啫。佢大少爺份份工都話辛苦,份份都同d同事夾唔黎,我覺得有問題既絕對係佢囉。

與其話我條路比細佬順好多係因為好彩,咁不如話係性格決定命運啦。

就係梁師奶咁縱容佢,先至令佢咁唔挨得。

每個人打工都唔會樣樣順心架啦。我舊老細比公司一夜兜走,換阿Paul上場,我一句都無同屋企講過。反正佢地又幫唔到我,反而問長問短。自己既問題,永遠都只有自己可以解決;逃避唔係辦法。

真係唔好話我呢個做家姐既睇唔起自己細佬......

9 Comments:

  • 就係咁而叫佢星期一遞信? Are you serious? 有人針對佢就try to find ways to protect himself + fight back if necessary lor! 咁大個人咁唔挨得真係唔係辦法wor.....

    By Blogger Connie, at 1:39 午前  

  • 咪係,我都話左有時可以同佢鬥長命架。

    無份工做多過兩年,大佬,佢都唔細啦。

    真係戥佢條女可憐。

    By Blogger Gloria, at 3:05 午前  

  • 無謂為左個人令自己去轉工甘麻煩,
    都就來過試用期,
    唔值得阿...
    間間公司都係甘既,
    我今日都係公司比人激到喊,
    (以我甘強硬的性格都可以喊,你地應該知道對方有幾過分,覺得好無辜)
    因為實在覺得太委屈了,
    忍不到同個同事開火,
    唉....
    甘點阿,米又係要做

    By Blogger 阿二, at 3:14 午前  

  • 而家打工唔忍唔得o架,郁o的就話轉工,邊有咁o岩你心水o架。阿糧尾轉o左去西x都話好受氣。原來office有個皇親國戚,唔順佢入去做阿二,所以成日搵o野挑剔佢。咁咪又要搾頸就命?唔通又走咩,成日轉工無乜好處o架。

    By Blogger Christina, at 3:56 午前  

  • 如果咁都要轉工,咁我一年內比比人轉左3次工作環境,又比人點到暈,睇怕我星期一都要遞信辭職喇~~~

    By Blogger vanannie, at 4:31 午前  

  • 就算係李嘉誠個仔,都唔可以話少少唔順就走頭掛。

    我細佬命好在:有個對佢無乜期望既阿媽,只要但求佢生活得開心。

    父母一向對我地兩姐弟既態度,相差好遠架。

    難怪好多朋友初初都以為我係獨生女。

    By Blogger Gloria, at 8:21 午前  

  • 哈,就係你叻女,所以對你期望特高o者。

    By Blogger Christina, at 12:02 午前  

  • 係我細佬特別唔定性o者。

    我係正常架;做人點可以咁無擔當架?

    By Blogger Gloria, at 12:14 午前  

  • I wanted to 走頭 too, but who is going to pay my rent阿? 米又係要搾頸就命做做做!?

    By Blogger Connie, at 1:58 午前  

コメントを投稿

<< Home