La Vie Avec Amusement

日曜日, 9月 03, 2006

進度奇慢

大鑊!!

對住梁師奶部laptop大半日,只係做左22頁Centrum咁大把。

除左自己今日心情麻麻地之外,烏烏都係另一個我唔能夠專心既原因(賴地硬)。佢楚楚可憐既悶樣,攪到我週不時要行埋去抱抱。

Centrum個plan有上年份對住抄(當然有執吓啦)都咁慢,Caltrate個plan係今年新加上去既,會做得仲慢。

我知d朋友都話我呻既野唔抵可憐,因為佢地挽吓手都辛苦過我。不過對我呢d匿埋響惠氏11年,比人話“多見樹木少見人”既井底蛙,呢排既工作量叫做幾慘烈架啦。

2 Comments:

  • 我有試過抱住佢打字,但成日驚佢坐唔穩會跌。

    如果左梳化就可以坐好耐;可惜今日真係要趕工所以唔得閒陪佢睇電視。

    By Blogger Gloria, at 9:12 午後  

  • 個樣又真係幾楚楚可憐wor!

    By Blogger Connie, at 1:40 午前  

コメントを投稿

<< Home