La Vie Avec Amusement

金曜日, 9月 08, 2006

估佢唔到

真係正所謂:估得到既,就唔係我老細阿Paul!

佢秘書尋日話幫佢訂左下午2pm既飛機黎香港再轉澳洲,正當我地以為佢都應該唔會上office,可以有餐安樂茶飯既時候,佢永遠會殺你一個措手不及!

5pm我同Martha響房內跟廣告公司開telecon大噴口水時,嚇然見到玻璃外有一個好高,好有壓迫感既黑影飄過。佢老哥一定又係自己改機票啦。

我老細一向自己book機票,自己book酒店;有時我地問佢秘書都唔會知佢既行蹤。

佢咁大個人dut響隔離(唔知有無奇怪點解佢間房會開左燈?)總唔能夠真係當時運高,睇佢唔到架。好彩只係逗留左一粒鐘,print左個powerpoint就閃喇。

臨走時余經理恭喜佢升職,佢至有d笑容話:都只係多左個省啫。

哇,呢個台灣省都好大吓喎!

2 Comments:

  • 跟住阿PAUL都几系野...
    古吾到果下得人惊嘛...
    伴君如伴虎咯...呵

    By Blogger 阿二, at 10:20 午前  

  • 咁佢個人都無乜點,只要你唔好講咁多廢話。

    By Blogger Gloria, at 11:33 午後  

コメントを投稿

<< Home