La Vie Avec Amusement

日曜日, 9月 10, 2006

The Devil Wears PRADA

電影未上,先做d功課,溫一溫本原著小說。

其實眾所周知,書裡面既極難攪女魔頭,就係影射當今Vogue雜誌既主篇;一個永遠唔識笑既馬騮乾Anna Wintour。

吸引我打算買票入場既,係梅麗史翠普(Meryl Streep)印象最深刻,係好耐之前既麥迪遜之橋

通常如果時間許可,我會喜歡先lun完本原著,再行入戲院比較一番。呢套如是,「藝伎回憶錄」亦然。連漫畫改編電影亦一樣:Nana & 死亡筆記。

呢本書唔算厚,起碼好過"Memoirs of a Geisha",希望星期四上畫前睇得完。

3 Comments:

  • I want to watch this too...pls watch it with me~~~

    By Blogger Salad, at 11:02 午後  

  • Sure la, check check your roaster for next weekend la.

    We can watch it either Sat/Sun

    By Blogger Gloria, at 11:26 午後  

  • 我都打算睇
    吸引我打算買票入場既,係梅麗史翠普(Meryl Streep);印象最深刻,係好耐之前既飛越長生---Death Becomes Her
    身邊個班打botox既白痴女人...令我諗起呢套戲

    By Blogger nonoprincess, at 11:57 午後  

コメントを投稿

<< Home