La Vie Avec Amusement

火曜日, 9月 12, 2006

三舅父到

姨媽又唔見黎得咁密,今日見完三舅父後下星期二又響上海見。

Keith (Marketing Director)由Sydney present完marketing plan,直接坐夜機今早到香港黎同我review Q4 promotional plan同marketing plan既core slides。

中間好彩佢自己都有野攪出左去,我至有少少時間透啖氣。

唔知是否Damon上個週末三舅父落黎同佢餞行時,有幫拖透露我近排做得幾天昏地暗,Keith竟然自動叫我take my time慢慢做個plan,下個禮拜比佢都未遲。

咁筍?竟然唔駛我出動呢個"Plan債肉償"既下策?

4 Comments:

  • 巨可能就係怕左你肉償呢,
    思前想後都係免了掛...哈....
    定拉,死期又長了,再風流快活些日子拉...

    By Blogger 阿二, at 9:37 午後  

  • 起碼朝早可以訓晏d先啦。呢排日日8點前返到,真係無乜時間同周公子依泣。

    By Blogger Gloria, at 10:00 午後  

  • Good news wor :)

    I'm not as fortunate la, still need to work till 10pm every night and have various promotional functions during the weekend :(

    So, you are very lucky ga la.

    By Blogger Annie, at 11:26 午後  

  • 我呢幾日作到癲甘制,
    晚晚成8點幾先放工,
    鬼咩,連續幾日要趕貨又要安排走貨,
    廠班工人又苙羅,睇少分鐘都唔得,
    唔知點解公司個SERVER移到8點就開始入唔到,局住要走人,否則11點走都得!!!
    攪到日日返工都要趕趕趕...
    早走左,都唔知道係好事定壞事!

    By Blogger 阿二, at 9:16 午後  

コメントを投稿

<< Home