La Vie Avec Amusement

水曜日, 9月 20, 2006

花杯

聽Carlos推介呢間野好耐,反正早左一班機返到,兩條友玩即興去食個晏。

地點有d偏僻,響銅鑼灣新寧道民安廣場2樓;所以就算lunch都唔會好多人。叫左lunch menu既雜錦刺身定食,加埋卡盧士話呢度必食既鵝肝配紅木醋壽司。












刺身的確比The SUN新鮮,同埋variety多d,咁當然價錢亦都貴過佢啦。鵝肝配紅木醋壽司的確肥美(雖然對成日話要減肥既我,食得好有罪惡感)但我覺得完全唔需要下面舊壽司飯囉。反正又唔係握埋一齊,而且鵝肝會整到下面既飯好油,齋鵝肝配紅木醋咪仲簡單。

呢度lunch幾ok,不過家陣響太古坊的過黎食餐晏仔,好似有d勞師動眾。同班同事黎就有d高難度,或者weekend可以約朋友黎就真。反正又係我常出沒既老銅。

3 Comments:

  • 呢間o的野都既新鮮,不過更硬係覺得好港式囉,又或者係咪應該入fusion類呢?

    By Blogger Christina, at 1:22 午前  

  • 咁佢真係有d似"千登勢"既feel。

    因為又鐵版燒加刺身乜都有,比起傳統真係專心做壽司既壽司屋,佢算係fusion既。

    我都好掛住北澤...

    By Blogger Gloria, at 6:16 午前  

  • 阿四,同奶奶10月份去日本拉又...
    反正你岩搅完D野,又要清假期,
    去拉....

    By Blogger 阿二, at 12:01 午後  

コメントを投稿

<< Home