La Vie Avec Amusement

火曜日, 9月 19, 2006

撐枱腳

開完會後,三舅父阿Keith帶左我去附近一棟叫"Laris"既貴價西餐廳燭光晚餐........成晚既話題係review今日開會既discussion,同香港Caltrate既新print ad creative!好typical阿Keith既作風。

聞說大陸office好多女同事都fancy呢位marketing director...咁咪好多女羨慕我.....哈哈哈哈哈。

Laris響一座翻新左,叫"Three on the Bund"既古老建築6/F。窗口位唔一早訂都咪駛指意有,當然我都無咁好閒情逸致對住三舅父食咁耐;拿拿臨應酬完就閃啦。相信佢都係為左禮貌陪我食。

格局有d似半島頂樓Felix呢類比較hip既餐廳;但價錢就貴過Felix喇。頭盤要RMB150-200,主菜點都近RMB300......為左公司既P&L,當然我地唔會開酒啦。我都"係咁意"叫左個Ceasar Salad with Prawn做頭盤,再加個Sole Fillet主菜,隊多杯啡就算。

味道係好食,環境氣氛都好好添;不過如果唔係同三舅父,而係同條"正草"黎,我一定唔會滾水漉腳咁食完等佢快d埋單。

4 Comments:

  • 好食就得拉,
    唔怪得個個去完都話掂,
    有機會我都要去去,豪一次,
    不過最好有人比錢拉...

    By Blogger 阿二, at 11:39 午後  

  • 以大陸黎講,真係好貴喎。

    本來三舅父問左我兩次食唔食大閘蟹(又去王寶和?),梗係唔去啦。我食蟹咁慢,起碼聽多一倍時間既工事都似。

    By Blogger Gloria, at 12:22 午前  

  • Quite the ambience for a debrief session! Yeah, you could eat the hairy crabs even in HK, why not try something different. Good choice.

    By Blogger Shirley, at 8:33 午前  

  • 上海既生活指數,唔會低過香港(以expat黎講)。

    By Blogger Gloria, at 7:25 午後  

コメントを投稿

<< Home