La Vie Avec Amusement

火曜日, 9月 19, 2006

外灘送小籠包

影完相返轉頭都只不過係9點之嘛,飯店內既中西菜廳都竟然收檔。迫於無奈,去隔離江邊既餐廳醫肚。

一排既木造小屋,外面掛紅燈籠;真係有d土。不過叫做望住外灘送飯。

餐牌連一碗湯麵都無,咁我無理由自己隊到一整碟炒年糕咁變態架。於是把心一橫,叫一籠6隻小籠包+荵油海蜇頭(冷盤)+酒釀丸子+枝細青島。

18元人仔既小籠包真係超迷你,連丁屎肉汁都無;完全係公仔點心feel。反而碗同樣係18元人仔既酒釀丸子用湯碗上!!真係有d嚇親。

好想去永和食粢飯豆漿.....

附近無Starbucks,聽日唔知點過。

3 Comments:

  • Heard that there is a very expensive Western style restaurant at 外灘 (forgot the name, opened for about a year or so), can try if interested.

    By Blogger Annie, at 9:05 午前  

  • 听你讲得甘惨,真系吾知话你傻呀定懒好,
    不过一个人你由吾会行去好远吃既,
    ANNIE,
    阿四去的系果D掠游客水的铺头,
    鬼咩,你地人生路不熟的,又无人带,
    阿四哥自己又懒得行远D,
    无计拉,又会住果间旧到死的酒店,
    真系吾知系米耍你....嘿嘿

    By Blogger 阿二, at 1:22 午後  

  • 我今晚同keith去左Three on the Bund一間叫Laris既餐廳,真係好貴。仲貴過半島Felix。

    By Blogger Gloria, at 8:47 午後  

コメントを投稿

<< Home