La Vie Avec Amusement

月曜日, 9月 18, 2006

海鷗飯店

下午4pm既飛機;到上海過海關時少有既得幾丁友。唔駛15分鐘就出到去。

因為公司幾個司機今晚都唔得閒,所以office幫我call左架7人van接我出黃埔江邊既海鷗飯店。平時雖然住開古井Holiday Inn,但無理由聽日個會響呢度開,自己又咁白痴住第二度架。

呢間飯店真係好鬼舊,座落於江邊俄羅斯領使館隔離。我間房係11樓既外灘景,望出去左邊就係東方明珠塔既浦東,右邊就係舊匯豐銀行,和平飯店既浦西。既然住到咁近外灘,雖然自己都去過好幾次,都無理由唔出去走走,影番幾張相返黎交功課。









外灘永遠都係咁人頭湧湧,因為係上海必到景點。一條女,又唔係有俊男相伴,當然以我極速既步行速度行到中央,兩邊岸影夠就收工啦。

2 Comments:

  • 好彩我记忆还好,无退化.
    都话好旧的呢...
    个WEBSITE又话系80年代起??!
    根本无可能的拉,
    我好细时都已经响度咯....
    米就系和平果咂痴痴呆呆的饭店咯.

    By Blogger 阿二, at 1:18 午後  

  • 聽講以前好出名,但真係好耐以前囉。

    個景值錢啦。

    By Blogger Gloria, at 8:50 午後  

コメントを投稿

<< Home