La Vie Avec Amusement

木曜日, 9月 21, 2006

清假壓力

之前惠氏攪既Stress Management Workshop話,放假都係一種壓力,真係唔都你唔信。

趕完一輪budget同marketing plan之後,除左追數,就係望住淨番既近20日annual leave發愁。上年已經帶左5日落黎,一年加埋成30日假點放呀?!

以前會返加拿大時就話放差不多一個月假咁癲,兩次restructure之後,由20人division瘦身到得番8條友,莫講話放一個月啦,兩個禮拜都會好高難度。

好似余經理下星期同老婆去一個禮拜東京,都放唔低帶住部Laptop去酒店check Email。

有同事就唔夠假放,我就有假都無得放。如果有得transfer比同事,呢d順水人情怕乜做呀。

盡力放自己幾日假啦;不過睇怕點都放唔晒又帶唔到咁多落去,要forefeit d架啦。

2 Comments:

コメントを投稿

<< Home