La Vie Avec Amusement

月曜日, 9月 25, 2006

奶奶,生日快樂!!









奶奶正日前夕,Connie剛剛同Jeffrey去完韓國返黎買左個cake比佢。所以大家飯後9點半出黎,去Fashion Island Starbucks聚一聚。

踏入10月,Starbucks勁出南瓜產品。我摒棄平時既Coffee of the Day,黎一杯Pumpkin Spice Latte;不過味道就覺得同聖誕節既Gingerbread Latte無乜分別;都係勁甜。

Connie講述佢地自己去"浪漫滿屋"拍攝景點,言語不通加上要坐船轉巴士,再截順風車呢d外地"電波少年"feel既經歷.......真係服左佢地咁鬼勇。

11pm都要散水啦,聽日大家都要返工。

5 Comments:

  • 要多謝ANNIE影得我吾肥,
    好開心囉...
    祝奶奶就梗係:青春常駐拉,身體健健康康...
    嘿,我第都算聽話阿,
    平時无激曾你呀嘛?

    By Blogger 阿二, at 1:22 午前  

  • 唔知點解d台灣人叫生日做"長尾巴",不過祝奶奶日日都開開心心,多d去旅行,食多d好野,當然要影埋相等我地流o下口水啦。

    By Blogger Gloria, at 1:26 午前  

  • 多謝你地同我過生日呀! 希望大家都好健康好開心咁過每一日,我地廖太旅行團時時成團去喪行喪玩喪食啦!!
    Connie,多謝你由韓國帶返o黎o既Tteok Cake呀。我已經試o左黑色同sesame喇。我諗係糯米糕之類,煙煙韌韌唔甜o既,黑色o個隻仲有o的紅棗味,幾好食。

    By Blogger Christina, at 3:06 午前  

  • 祝奶奶 HAPPY BIRTHDAY! 身體健康!

    By Blogger Salad, at 10:13 午前  

  • You are welcomed :-) Glad that you like it. Will buy some more if I have a chance to go to Korea with Gloria.

    By Blogger Connie, at 1:12 午前  

コメントを投稿

<< Home