La Vie Avec Amusement

日曜日, 11月 26, 2006

去「鴻星」探病

之前梁師奶都有閒日去跑馬地五嬸嘅住處探望過佢幾次。我就自上次醫院見過五嬸後,連五叔自溫哥華返埋黎都一直無再見過。

襯剛北上去上海轉工嘅堂妹,週末返落黎約咗佢地兩老,加埋堂大佬一家去時代廣場「鴻星」飲茶,我就出席當去探病。

做完body massage沖埋涼,頭都未吹就飛的趕去;總無理由要長輩等。

開始化療嘅五嬸,面色比初回港時灰暗咗d;講說話亦都慢咗。每星期都要返醫院抽肺嘅積水,仍然不時咳嗽。家陣訓覺已經差咗,但襯仲食得走得(雖然動作慢d),都應該出院享受吓天倫樂。似乎每個癌症末期病人都會經歷呢個過程,遲d要長住醫院嘅時候,想再出去感受吓陽光都無可能。

希望五嬸可以盡量享受剩餘嘅日子;香港仔女同對孫都喺身邊,點都好過呆喺4pm就天黑嘅溫哥華。

1 Comments:

  • 希望你五嬸乜都唔好諗,開懷D同屋企人一齊渡過往後o既日子啦。

    By Blogger Christina, at 3:10 午前  

コメントを投稿

<< Home