La Vie Avec Amusement

金曜日, 11月 24, 2006

海運大廈燈飾









路過隔離海運大廈,被佢既聖誕燈飾吸引。華麗得黎唔覺俗。

好多年無黎呢度睇聖誕燈啦,對上一次係N年前同前男友任先生12月23日迫迫吓拍住拖黎;咸豐年代既事。

到處開始上聖誕裝飾,不過點都唔夠東京既燈咁有心思;尤其是六本木山既藍白細燈泡掛滿一街既樹,係我既至愛。

http://www.roppongihills.com/jp/events/christmas2006.html

搵到條好佬既話,真係要聖誕的佢陪我去東京一趟。

8 Comments:

  • 唔知我今次有無時間去晒咁多區影o的靚燈飾呢?

    By Blogger Christina, at 12:45 午前  

  • Wish you could 搵到條好佬 soon :-) (got to go there with him before the chemistry fades away)

    By Blogger Connie, at 12:57 午前  

  • 靠你啦,奶奶!

    南口高島屋都應該好靚....

    By Blogger Gloria, at 12:58 午前  

  • 南口一定會去。我上網睇過,似乎最靚係名古屋o的燈呀!

    By Blogger Christina, at 2:27 午前  

  • 名古屋? 遠左少少喎。

    By Blogger Gloria, at 7:27 午前  

  • 公司呢排好多货去NAGOYA,
    不如我缩埋如去木箱度过去算咯,
    又吾使比机票钱又可以睇靓靓灯饰,
    始终觉得要冻冻地睇灯先过隐的.

    By Blogger 阿二, at 12:57 午後  

  • 都唔係凍凍地囉,一月去東京既時候,真係幾鬼凍架。

    By Blogger Gloria, at 3:46 午後  

  • 係,太遠喇,所以上網就可以睇晒咁多地方o既燈飾。現代科技真係wonderful!!

    By Blogger Christina, at 6:59 午後  

コメントを投稿

<< Home