La Vie Avec Amusement

木曜日, 11月 23, 2006

Diva Red

一落樓下就見到間叫Diva Red,幾人頭湧湧既pub;門口既然有張枱,就試一試佢。裡面剛好有人生日,加上幾枱都係識得既,超熱鬧。仲好啦,我地大聲d講野都唔怕嚇親人。壽星女仲請我地飲左杯香檳添。


唔覺唔覺,出黎都1:15am。我就一向係夜鬼無有怕,但卡生連續幾日夜浦就會病,上個禮拜剛病完岩岩先好番,如果再病我都過意唔去。 保重保重!!

2 Comments:

  • 顶,好心你地两个米甘冤气拉,
    一个星期七日,日日都见甘制,
    闷吾闷啧,下?
    卡生直头可以做你BLOG个大头相拉....
    因为出镜率总多过你自己咯.....

    By Blogger 阿二, at 10:26 午前  

  • 係佢自己勁鍾意影相o者。Pose多多,po佢無po我(永恆一個V字)咁悶。

    By Blogger Gloria, at 6:25 午後  

コメントを投稿

<< Home