La Vie Avec Amusement

火曜日, 11月 21, 2006

小楊生煎+冬棗

上海朝早落機還好,入夜真係得13°C;坐響studio裡面都要著外套。

攝影師叫人買左呢度有名既小楊生煎同冬棗比我試。









小楊生煎應該上年同成team同事上黎時,公司外賣過比我地試。外皮煎得香脆,裡面肉汁有成湯匙咁多。決心要減掉最近肥左既幾磅肉既我,都忍唔住整左兩件。

冬棗原來曬乾左就係我地熟悉既紅棗。新鮮既模樣真係第一次見。外表有d似西梅,但咬落勁爽,而且隱約有紅棗既甜味。臨走時LB條女隊左包冬棗比我帶返香港,班同事同梁師奶都有口福喇。

2 Comments:

  • 阿四終於吃左小揚生煎咯...恭喜
    攪到我都好想返去狂吃添....
    衰野阿,以後唔準PO呢D我中意吃既野阿

    By Blogger 阿二, at 1:24 午後  

  • 真係同香港d生煎包皮唔同架,有d似鍋貼既皮咁。

    By Blogger Gloria, at 4:24 午後  

コメントを投稿

<< Home