La Vie Avec Amusement

土曜日, 11月 18, 2006

Espresso Egg Nog Cake

剛開始有聖誕特色咖啡(Gingerbread/Toffee Nut Latte)既Starbucks,出左數款應節糕點。呢款係馬上吸引到我注意既新攪作。

你叫我聖誕飲egg nog就無乜興趣,但未見過用佢黎做甜品。下午茶時段,雖然唔餓,都硬要Daisy同我share左件試吓味

蛋糕就好鬆軟,但味道就有d失望。瞇埋眼會以為自己食緊tiramisu;咖啡味蓋過egg nog既味。

我至愛既薑餅人仲未出爐,等我星期一去上海Starbucks睇吓先。

2 Comments:

  • 哇,见到都觉得好漏啊...
    成块白色野,米搅.

    By Blogger 阿二, at 12:22 午後  

  • 漏就唔多漏,因為個蛋糕底好soft;但味道就真係無egg nog既感覺囉。

    By Blogger Gloria, at 1:29 午後  

コメントを投稿

<< Home