La Vie Avec Amusement

日曜日, 11月 19, 2006

專業咖喱皇
既然老銅無正咖喱,同阿卡生過海去佐敦搵食

本來佢想帶我去佢食過一間叻沙幾得既細舖試,但路過另一間比個店名吸引住:專業咖喱皇。本住試吓新野都無妨既心態,我地就行左入去。

個餐牌垃垃雜雜乜都有,大多加上"咖喱"兩個字。俄羅斯,意大利,印度等都有咖喱菜式,我懷疑其實都係用同一種咖喱,唔同既只係個名堂。




佢地推薦自創既"乾咖喱",於是我地就試左個乾咖喱魚柳同意大利香草乾咖喱羊扒;一個跟飯,另一個跟薄餅。

魚柳比羊扒好食,因為後者只有咖喱味而毫無羊味,你話比我聽係食緊豬扒我都信!薄餅係最敗筆之處,硬之餘仲有好重既粉味,好似唔多熟咁。

主角咖喱比南亞既濃味,但我都係覺得叻沙會香d。

佐敦後街都幾多野食,每間舖細細,有時人少既話,去酒樓食不如週街搵食"探吓險"。

3 Comments:

  • 好似你都无乜欣赏甘哦....
    不过讲真啊,我自己真系好少好少过去九龙果边,一来自己好憎旺角,
    二来自己又白痴呢,
    成日搅吾清楚D横街窄巷....
    完全无方向感的我费事失事...

    By Blogger 阿二, at 7:42 午後  

  • 我都係有人帶住先至會過海搵食。不過偶然都要離開o下老銅,無咁悶。

    By Blogger Gloria, at 12:28 午前  

  • 其實咖哩有好多種o既,印度,南洋,日本同港式,而且各人口味唔同,所以話好食o既定義真係因人而異囉。

    By Blogger Christina, at 2:13 午前  

コメントを投稿

<< Home