La Vie Avec Amusement

木曜日, 11月 23, 2006

堂家姐Elsie









準時放工即閃,因為約左親戚喺星光行北京樓6:30pm食飯。

住喺加州San Diego既堂家姐Elsie,襯美國Thanksgiving假期,帶同兩個女Emily & Stacy返黎申請身份證。同行既仲有佢阿媽,即我二伯娘(正室)。佢地只係匆匆返黎一個星期,要授權我下個月去幫佢地囉身份證。

Elsie年紀比我大一截,喺AT&T叫做幾高層,成日要週圍飛。姪女們Emily & Stacy好typical竹昇;Stacy智力好似有d問題,雖然成年,但身型神態一如小學生。

北京樓味道叫做OK,但價錢唔平,碟碟都閒閒地$180。我地叫左:宮爆明蝦,戈壁風沙雞(半隻),松鼠黃魚,麻婆豆腐,雲腿津白,同酸辣湯。咁大樓面,weekday都滿座,果然恆指19000+係促進消費。

窗外對住海景,我地睇埋8pm既「幻彩詠香江」先至埋單。

4 Comments:

  • Their Peking duck is my favourite. So fattening but murderously yummy!

    By Blogger Connie, at 12:55 午前  

  • 我地全女班,叫一隻鴨既話,真係唔駛食其他野啦。

    By Blogger Gloria, at 12:59 午前  

  • 一向都贵既北京搂,
    我觉得其实麻麻地,
    好耐好耐无去咯.
    发觉原来你全家系你最正常咯,哈....
    (讲笑咋)

    By Blogger 阿二, at 1:00 午後  

  • 哈哈,我屋企太多竹昇o者。

    By Blogger Gloria, at 4:57 午後  

コメントを投稿

<< Home