La Vie Avec Amusement

金曜日, 11月 24, 2006

香港老飯店









月頭生日既Mion姐,一路都夾唔到佢個期,今晚先至約到出黎食飯。

阿二老細醒咗$300「香港老飯店」coupon比佢,我地就叫大圍過黎屋企對面,電器道麗東酒店地庫呢間歷史悠久既上海菜館。

餐牌一d都唔算平,最離譜係"蠔油西生菜"都收$80!雖然都叫做酒店啫,咪當自己真係「夏宮」咁既級數先得架。地道上海人既阿二發板:醬爆雞丁,百葉紅燒肉,茄汁蝦仁鍋巴,沙鍋豆腐。









中環做大秘書既Marinda,為咗等個hotel confirmation,成9點先至飛的士趕到黎。我地再追加咗津白肉絲炒年糕同菜肉雲吞

唔係話唔好食,但呢個價錢,無coupon就會覺得唔值囉。唯一嘅好處就係超近我屋企。

5 Comments:

  • Gloria, No wonder you are gaining weight....

    By Blogger Connie, at 2:04 午前  

  • 哈哈,約左人有時好難控制,唯有照出黎但食少d。

    By Blogger Gloria, at 2:15 午前  

  • 但係我食過佢地o既蜜汁火方,夫妻肺片同鮑翅,係至好味o架。仲有清炒西蘭花,整得好靚呀!

    By Blogger Christina, at 2:34 午前  

  • 呢幾樣野都無叫到喎。不過我地今日食既野,唔係話唔好食,但味道又未至於有驚喜囉。

    By Blogger Gloria, at 4:29 午前  

  • 其實味道又真系可以落到口既,
    不過就未至於我覺得四老媽子煮的果鍾家鄉味;
    不過不失拉..
    夫妻肺片哈批餐牌已經无哦,
    見唔到亞....
    價錢我就覺得真系貴,銅鑼灣都唔史甘誇張..

    By Blogger 阿二, at 12:34 午前  

コメントを投稿

<< Home