La Vie Avec Amusement

月曜日, 12月 25, 2006

同條女手拖手去尖東睇燈飾

一d都唔浪漫!因為條女係一位輕度智障人士。

都係為左比面梁師奶,我同Annie,細佬拖埋女友Sharon落水,一齊同梁師奶跟住佢兩個"嬸狀"教友,行去尚德一間叫"基督教懷智服務處"帶一班輕至中度智障人士去尖東睇燈飾。你無睇錯,天主教x基督教,真係型。

呢班係屋企照顧唔到,要住響中心既智障人士;好多都係成年人。









我地每人負責帶一件,我條"女"叫冼詠恩特點係唔鍾意人地掂到佢,不時自言自語,同間歇性出力咬自己手掌!佢唔鍾意比人掂,但落車又會自己主動拖住我。

一行大約40人,7:30pm架旅遊巴響尖東羅馬噴水池度落;大約只係行出海旁一小時左右。

尖東人流無海運咁惡劣,而且剛好8pm「幻彩詠香江」有煙花,可以順手撈埋。

我就發揮部手機既night mode,幫佢地影左d相。佢地大部份有得出去都顯得好開心,反而我地呢d行動自由既人,就唔會感受到出街點會帶黎咁大期待。

唔駛9點送番佢地上巴士,我地就響尖咀散喇。

http://glorialeong.spaces.live.com/

3 Comments:

コメントを投稿

<< Home