La Vie Avec Amusement

水曜日, 12月 06, 2006

星期日的請柬

今個星期日Gigi細妹阿菁結婚。雖然知道佢個婚期好耐,而且都知道佢會喺邊度擺,但一直遲遲都未收到請柬;令我不禁開始懷疑:到底我係唔係被邀請?

早兩日樓下電梯口撞到Gigi,至知道連佢地d老表都未收到帖,個個同我都有同一個疑問.......唔通要我人生第一次喺無收帖既情況之下,自己蒲頭去"砍"?












好在準新娘終於都自動自覺過黎太古坊派呢個米白色既炸彈。因利成便,約埋Gigi一齊去對面「般若湯」食晏。新娘子真係特別忙,電話一個接一個,人地就"煙駁煙",佢就"電駁電"。我同Gigi食完,佢都未開始動筷。

都未買件唔係黑色既top去"砍",呢兩日要努力。下星期日Albert & Eleana都仲有一餐.......

3 Comments:

  • 吾买黑色你又会买乜色啊?!
    蓝色?啡色?
    真系列想吾到哦....
    不如着紫色果件呀,几好睇啊.

    By Blogger 阿二, at 12:03 午後  

  • 買見帶少少紅囉;唔知老人家介唔介意架嘛。

    By Blogger Gloria, at 1:40 午後  

  • 你傻架,人地结婚你吾着带红色既,
    难到大吉利士先着麽...
    着拉,面色都好D架.

    By Blogger 阿二, at 10:12 午前  

コメントを投稿

<< Home