La Vie Avec Amusement

月曜日, 12月 04, 2006

又扮?

下午見Debbie收左張fax後一邊讀一邊大笑,佢遞比我,我睇左頭兩句都忍唔住邊笑邊爆粗:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Subject: Annual Meeting

今年年會的Gala Dinner將是一場"煥彩動感之夜"的化妝舞會。各位美女、帥哥只要您有足夠的自信,把握住了時尚的脈搏,想要標榜自己的個性都可以在當晚盡情Show出您的真我風采。所以您現在就趕快開動腦筋,盡情發揮您的創意和想像哦,讓你、我、他充分了解,熟悉您自己。只要是您喜歡的,能夠張揚你個性的時代"人物",你都可以盡情扮演,體驗這個角色前來參加我們的Gala Dinner。看看當晚哪些美女、帥哥最能夠把握時尚脈搏,奪人眼球;最能讓我們High起來,養眼又養心。請各位趕快行動吧,期待各位的........ Go! Go! Go!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

真係典型既大陸式肉麻,哈哈哈哈哈!

如果我地一早著晒雪姑小矮人戲服去食飯,未到表演都無晒新鮮感。

唔通........我終於都搵到藉口出旺角置裝,扮我一直想扮好耐既"耆英版Gothic Lolita".........阿Paul一定會以為我壓力太大上腦。

5 Comments:

  • 哇哈哈,我地都有send比martha聽,真係怕佢笑到動到胎氣!!

    By Blogger Gloria, at 7:41 午前  

  • 最好笑係細dee講o個句;仲爆笑過余經理。

    肯定呢三舅父會比我地嚇到目定口呆。

    By Blogger Gloria, at 8:44 午前  

  • Do you have a demo tape of your performance? May I get a copy to appreciate the hard work you have put into it?

    Is the MP3 your refer to the Wun Kwang one?

    By Blogger Shirley, at 9:30 午前  

  • No, its the mp3 of our script we recorded in studio. Give me your Email address to my home Email and I will forward it to you.....quite a laugh.

    I will try to see who can record the function for us that nite, since all of us will be on stage performing...haha

    By Blogger Gloria, at 9:48 午前  

  • 真系佩服你间公司,
    有甘多闲情逸志去搅呢类FUNCTION...
    难得既系上面既人又真系好踊跃参加先死.

    By Blogger 阿二, at 6:56 午後  

コメントを投稿

<< Home