La Vie Avec Amusement

木曜日, 11月 30, 2006

要轉電梯交水費

德宏6樓裝修真係裝極都唔完。今朝收到太古management打電話黎話我地呢層12月中開始要翻新過男女廁!仲要整成兩個禮拜添。

成層得番Executive Toilet同殘廁兩格,真係爭崩頭咩!

佢地仲懶好心咁offer我地可以共用16/F既廁所,真係咪玩啦,我地呢度電梯只係去到15/F,即係話要去「揸水」時,要先落樓下過隔離轉電梯!煩唔煩d呀

而且according to阿謝居士講過,公司附近成日裝修都係會影響我地生意。雖然小弟唔係太信邪,但余經理勁信呀嘛。

今年已經左右隔壁幾個單位先後遷入裝修左幾次,估唔到年底最後既兩星期都會動土,真係唔到你唔認黑。

3 Comments:

  • Frankly, the management service provided by Swire is quite disappointing. They are mediocre in property management!

    By Blogger Verdi, at 12:50 午前  

  • 吾讲由至可,讲起就把几火....
    死人太古竟然一早进行全面禁烟,
    本来我地班烟铲就死去后楼梯食既,
    虽然巨地见到都会讲:去楼下食拉,去楼下食拉...我地都无里巨,大老,山长水远甘等LIFT去楼下,果度气都无晒拉!
    点知上个月巨一个吾该就装晒后楼梯防火门警报器,总之我地一推门出去就有管理人员以9秒9速度上来叫我地熄烟,落楼下,睇来巨地今次决心好大,一于要赶尽杀绝我地....
    唉,吾使等1月,我地已经腾上腾落了,不过到1月后总死,边度都吾比食!!!
    真系,想X人~~~

    By Blogger 阿二, at 9:59 午前  

  • 一月之後,你同卡生都要去戶外bbq至可以齊齊煲煙喇。

    By Blogger Gloria, at 10:28 午前  

コメントを投稿

<< Home