La Vie Avec Amusement

月曜日, 11月 27, 2006

金山樓

佐敦係細Dee行嘅區,佢帶路去吳松街一間夜晚通常排晒隊既「金山樓」食小菜









我地被安排上到閣樓坐。隔局似d打冷地方,但見外面海鮮幾多;細Dee提議既"砵酒焗生蠔",都真係算幾得。而老版推薦既"雲英雞"(佢話係未"開心"過既雞喎,哈哈),亦都夠"嫩口"喎。









不過其他d就無乜驚喜喇:焗魚腸,辣酒煮花螺,蝦醬啫啫生菜(呢味最離譜,個鍋係凍嘅),金銀蛋豆苗,中式牛柳,蒜蓉粉絲蒸鮮魷,XO蘭度田雞帶子。

隊左6枝大喜力,埋單都要$900+,比想像中貴。

好彩早收工早開飯,食飽飽收檔都係8pm;初初仲以為會變宵夜添。

2 Comments:

  • 吾系呀,甘都叫贵?!
    你真系以为果度D地方好便宜的咯..?
    你地叫左甘多味送,又饮大啤酒,一支都20蚊拉,有数得计哦,不算贵了,
    只不过系因为而家酒家的价钱相对来讲同大牌档相差无几,所以可能朝出你既想象..,
    几时都话迎喜好咯!

    By Blogger 阿二, at 9:45 午前  

  • 大啤$18。但見佢隔局唔係酒樓,諗住會地痞d,價錢應該平d嘛。

    By Blogger Gloria, at 10:03 午前  

コメントを投稿

<< Home