La Vie Avec Amusement

火曜日, 11月 28, 2006

通緝薑餅人

聖誕飲品Gingerbread Latte, Toffee Nut Latte & Peppermint Mocha都已經推出咗成2個多禮拜,我每年期待嘅薑餅人就遲遲未見蹤影。香港Starbucks website內有呢個item,但其他應節食品如Mixed Fruit Nut Cake, Espresso Eggnog Cake & Toffee Nut Muffin都上晒架啦,唔通真係搵薑餅人做壓軸咩?

http://www.coffeeconcepts.com.hk/xmas06/cn/xmas.asp

平時唔係太好gingerbread cookies嘅我,唔知點解對薑餅人情有獨鍾。尤其是香港Starbucks出品,通常都會係我12月份day day用黎送咖啡嘅早餐。肚上隻隻黐嘅聰明豆都唔同顏色,所以每朝食落肚既薑餅人都變得無咁generic。

以下對白,熟於PG家長指引,哇哈哈:

我會先從個大頭度狠狠地咬斷佢(同擋雞一樣,等佢早d斷氣)再食埋對沾滿糖粉既腳,然後對手(有d似滿青十大酷刑嘅"五馬分屍")最後就係個身........

唔通我真係要聽日打電話去Starbucks寫字樓詢問佢到底幾時先捨得出薑餅人?

7 Comments:

コメントを投稿

<< Home