La Vie Avec Amusement

木曜日, 11月 30, 2006

ICHIRO

剛煲完「宮」,終於都回歸日劇開左套問奶奶借既「古畑任三郎 - 2006新春特別版」。呢套係日本長壽既偵探劇,每個單元殺人事件,都會最終由一位"懶有型"既伯父偵破。

今次第二個單元竟然扮演凶手既係知名棒球員Ichiro!!

好少見真正運動員會客串電視劇,香港既方力申就同人地既知名度差好多皮啦。Ichiro同中田英壽一樣,都係海外知名度極高既日本運動員。而且另一個共通點:就係我覺得佢地兩個都好鬼型仔!!

中田家陣去意大利踢波,而Ichiro就響西雅圖為日本爭光。唔知幾時論到Nakata溝少陣女,返老家客串套日劇呢?

3 Comments:

  • o下,咁後生退休?不過佢踢波一去到意大利都走下坡啦。反而ichiro就越戰越勇!!

    By Blogger Gloria, at 9:51 午前  

  • 佢一O的都無O徙呀,退休前已經簽o左一間大企業做副總裁,而家不知幾”梳乎”喇!

    By Blogger Christina, at 3:58 午前  

  • 唔怪得知咁得閒週圍wet啦。

    By Blogger Gloria, at 8:09 午前  

コメントを投稿

<< Home