La Vie Avec Amusement

金曜日, 12月 08, 2006

渣華道街市「明記」

路姐突然心血來潮,約我同卡生去渣華道街市黎個地痞d既飯局。
本來想去出名d既東寶,但佢實在太墟堪,仲寸到要我地去都唔知邊鬼度既接待處登記囉籌。睇個勢等一粒鐘閒閒地既情況下,我地過隔離「明記」坐低。

本想諗住食小菜,結果只係叫左碟加辣既炒蜆同蒜蓉白菜仔,就因為個醉雞鍋湯底幾得而變左做打邊爐。其實呢間野d火鍋料算幾新鮮,尤其是中蝦,放落去烚既一刻,仲明顯感受到佢掙扎;真係有d殘忍。

卡生喺和富百佳買左枝紅酒上黎開;我都未試過用茶杯斟紅酒,望落去好似威路士咁。清左枝red之後,見個粉藍色扒樣啤妹,賣既竟然係一隻聞所未聞,叫「風花雪月」既雲南啤,我地隊左兩枝之後,都係改番飲喜力。

路姐同卡生成日話我做人處事"非一般",其實我只係一個用理性角度自我催眠既人。對一件事既投入程度,唔會夠佢地d放縱感性態度既人咁享受箇中高低。

11:30pm走既時候佢地兩位conclude,今晚一席話非常inspiring,但我都唔知每人生活態度唔同,吹完水又係維持原有模式,到底inspire左d乜?

睇相請移玉步:http://glorialeong.spaces.live.com/

2 Comments:

  • 又话去和富既?!
    明记麻麻地,基本上我觉得吾得;
    晒左拉,去和富一定得哦....
    琴晚你CALL我做乜鬼啧,
    打比你又吾回复...
    无事呀你?

    By Blogger 阿二, at 10:07 午前  

  • 和富訂左都無枱,要企街等我地又唔想,唯有轉地方。

    By Blogger Gloria, at 11:25 午前  

コメントを投稿

<< Home