La Vie Avec Amusement

火曜日, 1月 23, 2007

2007灣仔節

下午放假,阿丁契哥臨時醒左兩張今晚大會堂「2007灣仔節文藝綜合大匯演」既飛。雖然大家都唔係太知係d乜,約埋去睇睇無妨。

響大會堂樓下美心快餐隨便醫肚,7:15pm就去演奏廳入座

基本上係灣仔區文娛康樂體育會主辦既,放眼望去,大部份捧場既都係上左年紀既"街坊"......

司議係張國強同祝文君。頭半個鐘都係d好悶場既致詞及扮紀念品;我唯一認得既係范除麗泰同黃英琦。

比較特別既係請到大陸既方錦龍,連同佢既女子樂坊表演中樂;當中既「十面埋伏」又真係幾精彩既。

除此之外,都有d地區團體舞蹈表演,合唱團等。亦都有請d二、三線星仔如王俊棠,寶佩如,袁潔兒等唱歌。王俊棠著到成個MK大佬咁,黑色釘珠片西裝,左耳勁閃耳環,再加個局部金毛.....娘爆。我真係忍唔住笑出聲!!張國強就一邊控球一邊唱「愛拼才會贏」。

成個program好長,睇左兩個半鐘都係去到2/3。我同阿丁等唔到謝雪心唱粵曲就閃。

呢類現場表演,我都係第一次見識;對我黎講有d另類,不過有趣。

Cool Slideshows

2 Comments:

  • 大會堂?印象之中只會去觀禮...
    平時甚少踏足.
    阿四可以頂得住甘奈都好野了.

    By Blogger 阿二, at 1:02 午後  

  • 我d同事都話跌眼鏡,我竟然會聽呢d野。哈,其實我興趣好廣泛既。

    幾時去新光睇番場粵劇呢?

    By Blogger Gloria, at 2:17 午後  

コメントを投稿

<< Home