La Vie Avec Amusement

日曜日, 1月 21, 2007

校舍

小學就真係每星期見一次家長(所以梁師奶當年知名度好夠架)。上堂食糖小息時被罰企一星期,至出貓(係我識而出比人)唔識死仲對住先生嘻皮笑臉,結果記大過.......壞學生既典範。如果而家仲有老師記得我,一定唔係好野!

中學印象只有2年,但當時我乜鬼都有玩:籃球,排球,劍擊,游水,Choir........當然成績中上(兩年都係成績最好既A班),但操行麻麻啦。

幼稚園,小學同中學既Gym都係新校舍;其他既中學課室,實驗室,禮堂,甚至女廁都係20年不變。

我地閃左上去周圍影相,過足懷舊癮。

Cool Slideshows

3 Comments:

  • Many fond memories wor! Makes me want to go and visit my school too. Last time I went back with Tina (in 1995)....they locked the front and back gates and we were trapped in the campus. We have to climb over the gate in order to get out....almost broke my legs.

    By Blogger Connie, at 12:53 午前  

  • 你應該揀d open days之類去,大條道理可以好似我地咁,閃埋上課室添。

    By Blogger Gloria, at 4:22 午前  

  • Tina only came back for 1 week or so. No open days during that time ma.

    By Blogger Connie, at 11:09 午後  

コメントを投稿

<< Home