La Vie Avec Amusement

土曜日, 1月 20, 2007

努力為「白塔」埋尾

多得Charlotte借我台版「白色巨塔」既DVD,等我的起心肝今日努力煲埋後面十幾集。可以舒舒服服窩響梳化度,唔駛辛苦地痞響電腦前睇視頻,都係驅使我唔想比呢套戲爛尾既原動力。











費翔真係好難頂!

無疑佢雖然年紀唔細,輪廓的而且確仲係幾型。但最難頂既係,佢太賣弄"我仲係好鬼型"既神態........任何人如果太自覺地做出黎既行為,就會比人唔自然既感覺。









都係覺得全劇最正係戴立忍;做戲唔過火之餘,真係幾型架。唔怪得知言生早年成日話想同佢對戲,可以從中偷師啦(不過我睇言生響呢套戲既表現,似乎佢既悟性唔高;捉到鹿都唔識脫角)。

漫漫長夜,有枝Shiraz相伴,繼續努力中;希望速戰速決,等我快快開過套新日劇。