La Vie Avec Amusement

火曜日, 1月 16, 2007

35th Anniversary Tumbler

剛去完吉隆坡返黎既卡生,幫我行遍當地Starbucks都搵唔到有馬來西亞特色既tumbler;結果響最後一day先至見到呢個叫做比較特別既35周年版;仲要係得番一千零一個。

我知南亞地方可能真係唔興出地方特色既tumbler,之前Connie都嘗試幫我搵過曼谷版都無。

等我3月頭過新加坡開會時,自己搵吓先。

4 Comments:

  • 佢一直都減緊肥架啦。不過我覺得係影既角度問題o者。

    By Blogger Gloria, at 3:02 午後  

  • it's magical! your new phone works very well. i don't think i am so handsome in real person... hehehehe

    By Blogger Verdi, at 6:23 午後  

  • 真係sorry,行慢o左兩步,買唔到個銀座星巴克十週年紀念版,我自己都想要呀!嗚..嗚..

    By Blogger Christina, at 7:59 午後  

  • 奶奶,唔緊要啦,呢間野長出長有呀。

    By Blogger Gloria, at 9:43 午後  

コメントを投稿

<< Home